آقا پارساآقا پارسا، تا این لحظه: 24 سال و 6 روز سن داره
باران خانومباران خانوم، تا این لحظه: 23 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره

✗ღnدوران نوجوانی نفس های من✗ღ

خانم وسواسی من!

1395/7/4 23:52
نویسنده : مامان خانوم
185 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان گل و باران خانوم من|!

چن روز پیش رفتیم تا براتون کیف بگیریم

پارسا که اولین کیفی که انتخاب کردم رو برداشت و قبول کرد ولی بارانی من

10 تا مغازه بیشتر گشتیم ولی کیف مورد عاقه ی شما  نبود!

همش میگفتی ان زیبش مشکل داره این پاینش زشته! این دته اش ابی نمیخوامش!

اخه دختر وسواسی و حساس من...

قربوتن برم خانوم مادر بلاخره

خاله نرگس رفته بودن تنهاان و برای شما یه کیف اورده بودن که من عاشقش بودمشما هم قبول کردید خوشبختانه

 

وگرنه باید 10 تا مغاه دیگه هم میگشتیم

تنت سالم و لبت خندون عزیزدلم

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان سما
6 مهر 95 10:59
خداحفظ کنه بچه هاتو عزیزم.....
مامان خانوم
پاسخ
مرسی هعزیزمم. کاش زودی پارسایی هم بیاد پیش شما..